عملیات فروغ جاویدان و شکست سنگین فرماندهان پوشالی مسعود و مریم جریمه پارک یا توقف در پیاده‌رو چقدر است؟ هفت مصدوم در تصادف ۲ پراید در جاده قوچان به چناران آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مشهد | ممنوعیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال | (۲۳ شهریورماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۴۱۹۵
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مشهد | ممنوعیت تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال | (۲۳ شهریورماه ۱۴۰۲)
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌ها و جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است. این ممنوعیت تردد به دلیل ترافیک سنگین در داخل تونل‌ها و جاده چالوس اعمال شده است.

شیرانی تاکید کرد: این ممنوعیت تردد موقتی بوده و تا روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی در داخل تونل‌ها، ادامه دارد.

وی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و مسیر رفت و برگشت و حدفاصل پلور تا بایجان ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی گفت: همچنین در آزادراه قزوین - رشت مسیر جنوب به شمال و محدوده‌های کوهین، شیرین سو و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار، محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال و محدوده دماوند و آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا زیباشهر در اکثر مقاطع ترافیکی سنگین گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی منتهی به شهر مشهد نیز توضیح داد: تردد در آزادراه باغچه – مشهد، محور چناران – مشهد و محور تربت جام - مشهد روان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محور‌ها بیان کرد: بارش باران در برخی محور‌های استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل و در برخی محور‌های استان سیستان و بلوچستان وزش باد و گردوخاک گزارش شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->